Salutare,
In luna Noiembrie 2018 am cumparat un gamepad pentru PS4 original, din Mediagalaxy Brasov. Acesta s-a defectat, defectul manifestandu-se prin lipsa de incarcare. M-am prezentat frumos inapoi in magazin cu produsul in ambalajul original si bonul de achizitie. S-a facut constatarea si preluarea in service. Mi sa propus dupa 12 zile inlocuirea gamepad-ului pt ca banuiesc acesta nu mai putea fi reparat. In momentul achizitiei acesta costa 219 lei iar cand mi s-a inlocuit produsul acesta avand un cost la raft de 239 lei, fiindu-mi impusa diferenta de pret de 20 lei! Intrebarea mea este daca este okay asa ceva? Daca gamepad-ul ar fi costat in acest momet 319 lei ar fi trebit sa platesc o diferenta de pret de 100 lei pt un produs aflat in garantie? sau daca gamepad-ul ar fi costat in acest moment la raft 119 lei mi s-ar fi platit de catre magazin diferenta inapoi fata de 219 lei cu cat am facut achizitia?? Pot primi un raspuns sau trebuie sa merg mai departe?