Quote Originally Posted by Espiritus View Post
^Nu joci seria Souls pentru poveste, ci pentru gameplay. Da, stai 10 ore sa bati un boss, la fel cum stai 10 ore sa termini un arc din Witcher. Asta e farmecul, sa mori si sa devii mai bun, nu sa castigi. E ca si cum te-ai plange ca Witcher nu trebuie sa ia Goty, ca majoritatea nu au 150 de ore sa termine povestea. Ca sa duc comparatia pana la capat, pun pariu pe o naveta de bere ca 99% din playeri pot termina Sekiro in mai putin de 150 de ore, iar cine a incercat mai mult de atat si inca nu a reusit probabil are o problema.
Nu ma intelege gresit, Sekiro este fara doar si poate o capodopera.
Unde nu suntem de acord este ca eu vad gaming-ul ca pe un mod de relaxare, nu ca pe un job.

Sa spui ca e ok sa mori de 580 de ori la un singur boss pentru ca in final sa te bucuri in propria singuratate ca ai devenit mai bun, mi se pare ca aduce mai mult a job decat a relaxare.
Fac asta la munca, ma chinui zi de zi sa devin mai bun si trec prin munti de stres ca sa ajung la anumite deadlines, pentru ca la final sa primesc o marire (poate).

Ca sa revin la FromSoftware, sunt geniali.
Nu am inteles totusi de ce incapatanarea asta morbida de a nu include un easy mode. Jocul din avatarul tau nu-si pierde cu nimic din excelenta daca e jucat pe easy sau pe hard, la fel si alte jocuri extrem de bune.
Lasa-ne frate si pe noi plebea sa iti vedem povestea si universul creat, level design-ul etc, nu ma forta sa 'devin mai bun' pentru ca asta este ideea ta de fun.

Cu ce anume ar fi scazut din calitatea jocului o dificultate pentru prosti? Cu un ending nasol, sa scrie la final "Congratulations esti un prost sinistru" orice, dar sa ma lase sa il vad si eu, sa il simt, sa ma bucur de el.
In felul meu, de retard... asta e.

My 2 cents, again, nimic din ce am spus nu e menit sa dea in Sekiro care 100% este un joc bun, ci in FromSoftware ca si fixatie care alunga o masa larga de playeri.