Quote Originally Posted by TeoKnowsBest View Post
Daca faci smecheria cu DMZ, nu e router-ul si tot expus la hackeri? Eu folosesc router-ul pentru toata casa.
Din contra, cand faci treaba cu DMZ-ul, practic consola este cea care raspunde in extern, nu routerul. Practic routerul iti scoate consola in fata, in afara firewall-ului. Nu am auzit de cazuri cu console Xbox hackuite, dar... daca iti este frica, atunci nu cred ca ai de ales decat fie port forwarding pt. toate porturile postate mai sus, fie un alt router al tau, pe care sa-l configurezi cum vrei, fara sa depinzi de RDS (iar pe al lor sa-l seteze in mod bridge).
Quote Originally Posted by TeoKnowsBest View Post
I-am sunat si nu m-au ajutat cu absolut nimic.

Mi-au spus ca downgrade la softul routerului este imposibil de facut si ca problema nu este de la ei, ci de la Xbox. Mi-au spus si ca port forwarding nu se face din setarile routerului, ci de pe site-ul lor, Digi. Mi-am facut cont si ce surpriza! Nu este adevarat.

Sunt atat de nervos.
Eu ti-am zis sa le scrii direct pe adresa de email. Acolo iti raspund niste baieti de la tech support, nu o tanti care citeste de pe foaie niste intrebari si bifeaza ce sa dea mai departe la tech support. Pe email chiar iti raspund de la tehnic oameni care stiu despre ce este vorba, nu un "robot" din call center. Desigur, puteai avea norocul ca "robotul" sa te paseze la cineva de level mai mare... Prin urmare, nu te enerva, scrie-le frumos de problema pe email, si se va rezolva. Bafta!