Quote Originally Posted by eagle-eye View Post
Ai x timp sa faci un joc, la un moment dat se da "lock in" la data de lansare, se anunta public si gata, n-o mai schimbi ca pierzi bani grei.
Hahaha, ce ironic sa spui asta fix pe threadul Days Gone.

Oricat de frumos ai vorbi tu despre procesul de productie, costuri, planuri samd, din afara se vede foarte urat, mai ales cand se anunta un dlc inaintea lansarii efective a jocului. Puteau foarte bine sa adauge acel nivel de dificultate printr-un patch in iunie, fara surle si trambite inainte de lansarea jocului.
Aici discutam despre asimetrie informationala intre cumparator si producator, bazata pe faptul ca cel care va cumpara jocul nu cunoaste procesul din spatele produsului finit (si nici nu prea are de ce). Asta poate insemna fie ca respectivul dlc este gata si va fi oferit mai tarziu pentru a crea senzatia ca developerii inca trudesc din greu la joc, fie intr-adevar se lucreaza acum la el, oamenii chiar investind in continuare timp si resurse in acest scop. Insa adevarul il stiu doar ei si din cauza asta ar trebui sa gandeasca mai bine strategia de marketing.