Teo: cred ca depinde foarte mult si de cum percepe fiecare, de TV-ul pe care-l folosesti, de jocul in cauza, etc. Hai sa incercam sa le luam pe rand:

1. Perceptia: am intalnit oameni care nu pot face diferenta dintre 30fps, 60fps si 120fps, la fel cum am intalnit oameni care nu pot juca decat pe fir, pentru ca simt lag-ul dat de conexiunea wireless. Aici nu cred ca se poate face mare lucru... si de obicei gamerii "extra-sensibili" de cele mai multe ori ajung sa investeaza jde mii de euro in super calculatoare, super placi video, monitoare la 240Hz si alte nebunii.

2. TV-ul: de cele mai multe ori m-am lovit de cazuri in care pe anumite TV-uri se simtea o latenta super enervanta. De obicei se rezolva dezactivand tonele de filtre si postprocesare (in special cele legate de Motion) sau trecut TV-ul in Game Mode. Dar chiar si asa, sa nu uitam ca sunt TV-uri care sar lejer de 50ms timp de raspuns (unele chiar de 100ms). Puteti arunca o privire aici.

3. Jocul: aici tine clar de puterea consolei si de cat de bine au optimizat developerii. E de apreciat faptul ca la multe jocuri au introdus optiunea de a alege 60fps in detrimentul "higher res", dar sper ca pe viitor sa nu mai fim nevoiti sa alegem ori una ori alta. Avand in vedere ca ei au ca target 8K-ul, eu as impune ca limita minima 4K la 120fps. Dar poate cer prea mult... stim cu totii ca o consola se va limita la buget. Si e de apreciat totusi ca o consola inca reuseste sa se incadreze intr-un pret cu care de-abia iei o placa video decenta pentru PC.

As mai mentiona aici, daca tot s-a facut referire la Xbox One si Xbox One X, faptul ca Microsoft din punctul meu de vedere a facut o greseala cu conexiunea WiFi a controllerului. In caz ca nu stiati, au trecut de la WiFi Direct la Bluetooth. Poate marea majoritate nu a observat diferenta, insa pentru mine s-a simtit enorm input lag-ul. Mai ales de cand am crescut distanta la care ma joc (deh, am upgradat si eu living room-ul).