La minutul 11:30 avem un fel de mini boss fight cu un paianjen. Se observa cateva lucruri esentiale despre gameplay:


  • Lupta incepe cu un jump scare urmat de spamat action button pentru a da inamicul jos de pe tine.
  • Mai departe se intampla numai unul din doua lucruru: playerul apasa pe acelasi buton pentru a ataca (i.e. nu pare sa faca niciun fel de combo, nu are varietate in mecanicile ofensive) sau playerul face dodge atacurilor extrem de previzibile ale inamicului (acelasi dodge, indiferent de atac, nu are varietate in mecanicile defensive).
  • La un moment dat foloseste forta pentru a trage inamicul mai aproape, dar la cata mobilitate are playerul fara un sistem de stamina nu vad utilitatea exacta a unei abilitati de gap closing.
  • Fiecare atac al inamicului care se conecteaza cu playerul provoaca un downtime de aproximativ 2.5 secunde, lucru care distruge dinamica si fluiditatea luptei.


Imi pare rau, chiar ador seria star wars, dar dupa ce am jucat Sekiro si DMC5 nu am cum sa accept gameplay de 2010, mai ales de la un joc care se va lansa la acelasi pret ca cele mentionate anterior. Timpul trece, ma astept ca jocurile sa evolueze, sau macar sa nu involueze daca progres constant nu se poate.