Cred ca intelegem diferit ce inseamna delay intr-un joc.

Pentru mine, delay = timpul care trece din momentul in care apas pe buton iar personajul de pe ecran reactioneaza.
In cazul FIFA, consider ca jocul are delay, daca eu apas pe butonul de pasa, iar el face actiunea aia la ceva timp dupa ce apas eu butonul (ceva mai mult timp decat normal, desigur, pentru ca un delay exista oricum).

Ce mi-ai aratat tu mai sus, nu este delay. Aia este o decizia a EA prin care ignora anumite actiuni ale jucatorului din diverse motive. La prima faza, jucatorul fiind in alergare initial (se vede ca tinea R2 inainte), nu face preluare ci-si prelungeste mingea instant.
Asta este o foarte mare problema in FIFA, dar nu este de la delay, este de la felul in care se face trecerea dintre animatii.

Daca in urma cu 2-3 ani, se schimba animatia la fiecare x frame-uri, de la FIFA 19 se laudau ca se schimba animatia la fiecare frame, tocmai ca sa fie mai respnsive, dar nu a fost cazul, cum nici acum nu este cazul. Pentru ca tu degeaba schimbi animatia la fiecare frame, daca tu imi faci meciul asa cum vrei tu.
In cazul asta, jocul ia decizia sa faca preluarea prin prelungire, desi se vede clar ca el ca si jucator, voia sa faca altceva.
Asta a fost doar o faza prestabilita, faza pe care o vad foarte des in joc, la fel ca golurile din corner sau suturile dintr-o anumita pozitie/distanta din FIFA-urile trecute.

Btw, nu cred ca am zis nicaieri ca jocul se misca impecabil. Jocul este tot FIFA, cu aceleasi probleme ca si pana acum.