Sunt vinovati la fel ca toti ceilalti care au produse "in stoc" si dupa ce pui comanda, afli ca nu sunt in stoc. Este reclama mincinoasa, cel putin. Ei isi fac trafic si reclama pe niste iluzii. Probabil ca nu aveau produsul deloc sau doar cateva bucati speriate , dar oamenii pun botul si dau comanda, in speranta ca ei isi vor onora acest angajament. Am pus comanda, am primit mail de confirmare. Consumatorul nu are nicio vina daca tu, ca business, nu ai uneltele necesare sau nu vrei sa investesti intr-un sistem care sa fie fluid, transparent si corect cu clientii cand vine vorba de stoc. Daca as fi facut plata in avans era mai ok? Sa stau cu banii blocati ma facea mai vrednic de produs? Astea sunt prostii si daca tu accepti asta, este alegerea ta. Pe timpul meu, sunt indreptatit sa nu halesc magarii de genul. De asta fac astia tot ce vor pe piata noastra, pe asta se si bazeaza, ca oamenii tac si inghit.

Nici macar nu e vorba de produs in sine. Sunt perfect impacat cu faptul ca nu il voi primi, nu este vreo tragedie. Vreau doar ca fiecare sa isi asume greselile.