Da eagle-eye pe undeva ai dreptate DAR nu este mereu implementat asa.
Nu am o problema cu faptul ca nu pot trece prin main path legat la ochi (desi poate imi explica si mie cineva de ce mai exista optiunea de easy?), am o problema cu faptul ca MA LASA sa trec printr-un nivel care tine 1h+ si este ok, cu inamici de maxim 2+ fata de mine, iar la final imi arunca un boss de 5+, FARA NOTIFICARE in prealabil ca 'zona' cutare nu prea e pentru tine la momentul ala.

Da, exista treaba asta in multe jocuri RPG, insa fiecare are un element care tine de bun simt si anume un tip/hint/mint care spune undeva intr-un colt RECOMMENDED LEVEL X, in traducere 'vezi boule ca n-ai ce cauta aici, INCA'.

Nu stiu nu sunt game designer mlamea...&*^*&%... sunt 1 miliard de moduri inteligente prin care se poate implementa o notificare sau ceva user friendly care sa ajute playerul sa ramane intr-o experienta smooth.
Pentru mine sa ma lasi 1 ora jumate sa joc ca la final sa ma pui sa ma intorc e game breaker.

Quote Originally Posted by keanustar View Post
Pe Xander l-a cuprins iar magia sarbatorilor. Grow up!
N-ai inteles nimic, stai jos.

Quote Originally Posted by PoisonRemedy View Post
Din pacate e growned up dar saracu probabil e bipolar, altfel nu prea imi explic iesirile lui la un joc. Cateodata il imaginez ca ii iese fum din nas si urechi cand tasteaza la nervi
Da dodotzel, te asteptam la dezbaterea GOTY de anul asta sa ne explici cum si de ce toate jocurile nominalizate sunt nasoale si sa ne spui din nou ca o moara stricata ca tu vrei sa existe numai Witcher 3 si Zumba.

Quote Originally Posted by kragod View Post
^ this guy
Nasule ai pauza de masa prea lunga?