Pai eu as zice ca odata cu implementarea RTX, SSD si de 2x mai puternica ca precendeta este un salt destul de mare si vom simti pe pielea noastra. Inca sunt surprins de cati oameni inca nu au SSD in PC, spre exemplu, iar cand interactioneaza prima oara cu asa ceva sunt uimiti. Legat de jocuri, asta sincer nu avem cum sa prevedem, pentru ca depinde foarte multe de studiouri si devi si cum vor administra resursele puse la dispozitie.

Daca sunt oameni dispusi sa forjeze capabilitatile la maxim, o sa vedem niste bijuterii cand vine vorba de grafica (pentru segmentul console). Iluminarea globala (chiar si real time) nu mai e de mult ceva wow, dar inca o data, depinde de implementare. Shadows, textures (sa nu ai pop-ins enervante la tot pasul, AA, FXAA, bilinear filtering, ambient occlusion, volumetric lighting...printre multe altele duc la o experienta mult mai buna. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca daca intr-adevar mentin un minim de 60 FPS-uri, este o diferenta imensa, mai ales daca joci pe un monitor/televizor care suport rata de refresh variabila. Treaba aia cu "ochiul uman nu percepe mai mult de 30/60 de cadre pe secunda" nu e de luat in seama.


Noi sa fim sanatosi si sa avem bani de toate jucariile astea. Ca de convins, o sa ne convingem mai incolo.