@tommy75.


hai sa va spun ce am patit eu cu acesti justit cu un televizor:


televizor sony luat in august anul trecut cu 2 ani garantie + inca 2 garantie extinsa de la mediagalaxy, si in ianuarie anul asta m-am trezit cu o pata pe ecran de cativa mm. i-am contactat pe cei de la JUSTIT si mi-au spus pe mail ca se rezolva prin curatarea foliilor de dispersie si ca probabil e o particula de praf , iar daca nu e posibila curatarea se inlocuieste displayul sau dispozitivul. a fost trimis de 2 ori pana acum in serviceul lor pentru ca (tur -retur prin fan curier trimis de catre service ) de fiecare data a revenit cu aceeasi problema in zone diferite , ba chiar mai multe particule aparute , mentionez ca prima data l-au trimis fara 2 suruburi , cele de dedesuptul tvului la imbinarea cadranului.

acum dupa ce i-am contactat din nou pentru aceeasi problema, mi-au dat cu flit spunandu-mi ca nu vor sa il mai primeasca ca de la ei pleaca ok si ca probabil e de vina transportul cu curierul si chiar si asa e imposibil de curatat perfect sa nu ramana vreo particula de praf. eu i-am intrebat de ce mi l-au luat in service daca stiau de acest risc , pentru ca daca stiam nu mi-l asumam si mai mult , m-au mintit ca daca nu se rezolva se inlocuieste displayul/dispozitivul si acum au dat-o la intors ca pentru astfel de probleme nu se inlocuieste , spunandu-mi ca daca particulele nu sunt aproape de centru si nu sunt mai mari de 2 milimetrii nu face obiectul serviceului. tin sa precizez ca de multe ori de-a lungul acestei experiente cu acest service am fost nevoit sa insist telefonic pentru ca pe mail nu mi s-a raspuns.

mi s-a spus de catre alt service autoprizat sony , ca ei au directiva de la sony sa nu desfaca displayul ci sa se schimbe daca este cazul , pentru ca in Romania nu avem camere speciale pentru astfel de curatari , si o data desfacut risti sa intre alte particule. am contactat si sony romania cu tichet si m-au rezolvat de nu s-a putut , au spus ca au investigat si ca justit a spus ca la distanta recomandata nu se vad particulele , desi distanta recomandata e 80cm (luata de pe sitesony) ..si se vad chiar si de acolo ..le-am spus ca eu il folosesc ca monitor si au venit cu minciuni ca nu e recomandat sa fie folosit ca monitor desi, la fel de pe site sony vedem cum se poate conecta si la pc ca si monitor si stie si chroma subsampling ,la fel au mintit ca nu e facut sa vezi imagini statice (poze) , ca pe imagini statice se vad particulele dar pe dinamice nu(filme, jocuri) , desi tot pe siteul sony iti arata ca poti conecta aparat foto la el (pentru imagini statice)

parerea mea e ca nu merita sa trimiti in service nici pentru presupusi pixeli morti , ca daca risti sa fie particule de praf patesti ce am patit eu!
mi se pare total neprofesionista abordarea acestui service avand in vedere ca de fiecare data televizorul s-a intors mai rau decat a fost trimis cu problema initiala - problema initiala o particula de praf , si de fiecare data s-a intors cu aproximativ 10-15 , mai mici majoritatea si cateva egale in dimensiune cu cea initiala , ca sa nu mai spun ca prima data cand a venit din service a venit fara 2 suruburi. totusi , ei refuza sa imi rezolve problema. a 2a oara cand a fost trimis in service mi-au pus cele 2 suruburi dar acum am alte 2 lipsa de pe spate...