Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
Am patit o chestie dubioasa aseara.

Ne uitam pe HBO Go si brusc mi s-a intrerupt stream-ul, ca si cum a picat netu. Am verificat pe telefoane si mergea, pe laptop la fel.
Am incercat sa refac conexiunea wireless si nu a vrut, am dat restart fortat la TV, am dat reset network settings, restart la router, nimic.

Intre timp am incercat si Apple TV-ul care e legat la acelasi TV si el avea wi-fi. Ba mai mult, nu voia sa mearga nici daca dadeam eu wi-fi de la telefonul meu

Am cautat pe net si se pare ca este o alta problema cunoscuta si comuna cu TV-urile Samsung. WTF?
Am vazut cateva solutii, dar nu a mers absolut nimic.

Pana la urma am continuat sa vedem de pe Apple TV, iar aseara, dupa vreo 3h de la incident (timp in care am incercat de vreo 30 de ori), am dat sa refac conexiunea si sa bag parola la wi-fi si a mers...brusc...
Eu am patit la fel, cu Netflix si HBO GO, dintr-o data se intrerupe sau da eroare cand selectezi un film, cica nu este conectat la internet in schimb internetul merge, tot Samsung, cred ca 55KS7002 e modelul.
Dar undeva citisem de ceva timp, ca anumite Tv-uri Samsung nu o sa mai fie compatibile cu Netflix, etc.