Te contrazic, eu sunt pro visibilitate si cat mai multa transparenta in comunicare. Si comunitatea de obicei apreciaza cand un studio spune de ce a ales sa faca unele lucruri, e mai usor sa intelegi. Cum a fost la Destiny cand imediat dupa ce a plecat Activision din peisaj s-a imbunatatit comunicarea si ziceau baietii ca uite, stim ca va plangeti ca sunt multe lootboxuri cu cosmetice dar am vandut [atat] si de banii aia ne-am permis s afacem [asta] si [asta]. Si comunitatea a apreciat.

In development ajungi intr-un moment in care tragi linie, vezi cat timp si cati bani mai ai si trebuie sa faci sacrificii si sa tai lucruri de pe lista ca sa apuce jocul sa vada lumina zilei. Si de obicei te uiti la lucruri care costa mult si au impact mic asa ca alea sunt primele pe care le tai. Afecteaza cu ceva jocul ca nu vezi cutitele la brau? Not really. Da, nu e la fel de cool, complet de acord. Dar jocul tot ala e, gameplay-ul nu se schimba, atmosfera ramane la fel. Plus ca exemplele date de tine sunt mult mai de impact decat ce au facut ei, nu mi se pare corecta comparatia.