Eu nu spun ca nu ai dreptate si chiar sunt de acord in ceea ce priveste transparenta, dar astea sunt decizii care se iau early on in game development - facem sau nu animatii pentru ridicat obiecte de jos? Adaugam sau nu HDR? Facem customizarea grafica pentru obiectele pe care le poarta personajul sau punem doar o gentuta de unde sa le scoata? Care este stilul grafic? samd.

Faptul ca au mentionat asta (faptul ca nu vom vedea o reprezentare grafica, pentru ca eu nu am vazut nicio gentuta), denota neprofesionalism (din punctul meu de vedere) si se intelege ca era pe lista de facut dar nu au mai facut pentru ca presupunea un volum prea mare de munca. Comparativ cu ce? nu ne spun/nu conteaza. Ce au facut cu timpu ala care era alocat de la inceput la asa ceva? Nu ne spun nici asta.

In schimb daca ar fi fost un articol in care spuneau ca X, Y, Z erau pe lista dar nu au mai putut fi implementate pentru ca erau time consuming, dar in schimb au facut Q, W, E lucruri, atunci era ok, pentru ca era o discutie fix despre partea asta. Dar asa...a fost ca nuca in perete (parca asa era expresia) si mai rau au atras atentia asupra unui minus care poate scapa neobservat (heck, eu nu vazusem asta in video ala de 18 minute, in caz ca ar fi trebuit).

Ideea e ca daca te apuci sa spui lucruri de genu asta, trebuie sa dai mai multe detalii. Iar faptul ca au strecurat chestia asta care tine strict de game development intr-un text in care spuneau de features/gameplay din joc, este iarasi o prostie si consider ca nu avea ce cauta textul asta acolo.