Quote Originally Posted by fdkenzo View Post
Curios este ca nu SSD-ul pare cea mai avansată chestie din Ps5, mai degrabă arhitectura I/O, cred ca aici se afla acel “secret sausage”. Fara I/O revoluționar acel SSD nu ar fi decat un SSD de super viteza care nu ar avea rezultatele dorite.
Nu stiu pana nu vad exact despre ce este vorba. Insa Sony are prostul obicei de a se lauda cu super features care de fapt nu sunt tehnologii ale lor, ci ale celor de la AMD, la care ei nu au avut niciun fel de aport. De fapt Sony nu a mai avut ceva cu adevarat gandit in-house, de la Emotion Engine-ul de pe PlayStation 2 (care totusi era facut de Toshiba). Hai sa iau totusi in calcul si Cell-ul de la PS3, dar si acloo a fost o chestie gen Sony + IBM + Toshiba + Nvidia. Acum, practic vorbim de un PC facut de AMD, cu o placa de baza custom (exact ca a unui laptop).

Nu am nimic impotrivă, de fapt ar trebui nici sa nu-mi pese ce va fi sub capota, important e sa mearga bine, sa fie eficienta la consum si temperaturi si sa nu zbarnaie de parca ar vrea sa decoleze. Pentru ca in rest, Dzeule ce haos e pe PC! Am incercat niste PC gaming zilele astea si m-am ingrozit. Mi-a demonstrat inca odata cat de simplu si cool e sa te joci pe consola.

Sper sa nu o dea in bara cu vreun design gen cel postat de Dant3 mai devreme... sa nu-mi fie naibii rusine sa pun asa consola in living.
Quote Originally Posted by Khufu View Post
"Game load times should be much shorter, and players should be able to move through immense game worlds in almost an instant."

Si de asta nu trebuie sa ne facem sperante, cel putin nu inca, pana nu vedem ce si cum. De la should la can/are e cale lunga.
Don't worry man. De la HDD de 5400 RPM la M.2 NVMe, e o diferenta de la cer la pamant. Nici nu trebuie ei sa optimizeze nimic si se va simti diferenta. De data asta cu siguranta AMD nu va mai "gatui" banda asa cum era la PS4 si PS4 Pro (unde nu prea conta mult daca puneai un SSD), si se va simti. Enorm. Singura chestie unde am mici intrebari, sunt legate de acel "instant load". Acolo, ca tot ai zis de Apple, sper sa foloseasca fix acelasi sistem de standby de pe iOS. Adica practic nu iti inchide niciodata un joc sau aplicatie, ci o trece in standby, probabil face un snapshot si salveaza intai in RAM, iar daca RAM-ul se umple, salveaza pe storage. Daca va fi in RAM, cu siguranta vom putea vedea un Instant On, dar in storage, chiar si la 8Gbps, tot vom vedea cateva secunde bune la load. Bine, si noi acum ne plangem de drobul de sare... eu am renuntat la a mai juca Xcom pe consola datorita loading time-ului... Una e sa astepti 5-10 secunde, si alta e sa stai 2 minute la fiecare load/save.