Joc Warzone in principal pe Xbox One X si pe Xbox One Fat.
Pe XOne Fat in unele zone ( gara, oras ) ruleaza in aproximativ ~45fps, pot intelege ca este o consola slaba insa este o problema mare pe care o am cu versiunea de XOX care ar trebui sa fie superioara oricarei console actuale. Jocul ruleaza in 60fps blocat numai in gulag iar in rest fluctueaza intre 55 si 60, in special in zona garii si a orasului iar marele dezavantaj cu acest lucru este screen-tearing-ul, ma deranjeaza atat de tare inca imi strica experienta de joc.

L-am incercat acum cateva zile si pe PS4 Pro si acolo se misca impecabil, absolut zero screen-tearing si sta mult mai mult timp blocat in 60fps, aproape mereu, este o experienta foarte placuta si smooth desi se observa putin rezolutia mai mica in special la gardurile si detaliile din departare.

Doresc sa joc jocul pe XONE, ador gamepad-ul Elite2 iar toate punctele bonus pe care le fac pe battlepass vreau sa imi intre in versiunea de xbox a consolei, nu vreau sa mi se imparta intre PS si XONE.

Pe langa acest lucru imi doresc sa am aceleasi beneficii pe care le am si la PS, in special sa dezactivez Crossplay-ul.

Evit mereu teoriile conspiratiei insa la acest joc parca developerii au facut intentionat versiuena de Xbox mai slaba: lipsa optiunii de a dezactiva crossplay, probleme cu screen-tearing / lipsa v-sync , fps mai slab, content in minus.

Ultima parte cu contentul in plus nu ma deranjeaza, pot intelege ca pe o platforma pot fi misiuni in plus sau extra bonusuri pentru o perioada limitata insa nu-mi livra jocul fara optiunea de crossplay si cu probleme grafice care nu-si au rostul pe o consola atat de puternica precum XOX.

Care ar fi cea mai rapida cale de a atrage atentia producatorilor asupra acestor nereguli?

Am cautat pe net solutii la aceasta problema si mai multi s-au lovit de ea:

https://cod.tracker.gg/warzone/artic...nce-comparison

Xbox One X's most notable attribute in terms of frames per second is its Adaptive Vertical Sync, when the frame rate drops, screen tearing is introduced to decrease the jitter of a full frame being duplicated. Overall, the platform maintains its 60fps target, with only slightly more frequent frame drops compared to PlayStation 4 Pro.