Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
Tu in ce zici acolo, descrii cam toate jocurile...ever. Alea sunt mecanici de game design, puzzles usoare, care sa te opreasca din a avansa incontinuu. E doar o chestie de preferinta si personal nu m-au deranjat absolut deloc. Ba chiar mi s-a parut interesant cum la primul generator:

Ah, iar ce zici tu legat de animatii, e dat de faptul ca (la fel ca in RDR2) personajul are o greutate naturala in deplasare, dar animatiile si trecerea dintre ele, tocmai date de aceasta greutate si de fizica, sunt absolut fenomenale si peste orice am vazut eu personal pana in acest moment, depasind chiar si animatiile de la RDR2.

Also, de mentionat, jocul nu prea are loading screens. Chiar si cand mori, se incarca in 2-3s si sunt tare curios sa vad un joc cu absolut 0 loading times de la ei, pe PS5 cu SSD (sau chiar asta cand il vor porta pe PS5)
Clar chestie de preferinta. Cum ziceam, gasesc obositor movement-ul care desi din punct de vedere tehnic e in mod evident un achievement, pentru ca e realist, in practica, contribuie la pacing-ul ala nejustificat de incet al jocului. Am de mers si de verificat o suta de cotloane cu un personaj care se misca greu, incet, numai ca sa ajung la locul in care imi doream ca sa il aud ca ofteaza ca nu e acolo ce cauta. Ia-o de la inceput. In acelasi timp, asigura-te ca interactionezi cu fiecare sertar, frigider, dulapior pentru ca resursele sunt limitate. Si care e logica in a avea intr-o incapere 10-15-20 de sertare, unu' singur are interaction prompt dar cand il deschizi, nu este nimic in el? De ce am interaction prompt-ul ala acolo atunci? E exact ca aceeasi chestie cu misiunea aia cu generatorul. Ai petrecut ultimele 15 minute incercand sa ajungi aici? Oups, nu-i aici ce te intereseaza. Sau ca una din nenumaratele situatii din Uncharted in care "mor" Sully, Nathan, Elena etc. numai ca sa vezi dupa 5-10 minute ca de fapt sunt OK si nu au patit absolut nimic. Macar in TLOU sunt foarte ballsy cu firul narativ si orice actiune are consecinte categorice. Asa e, e game design, dar e bad game design. Si nu stiu in cat de multe alte jocuri puzzle-urile sunt concepute ca aici. Daca vor sa ma opreasca din a progresa incontinuu, ar putea gasi moduri mai interesante. Zic si eu.

Desi inteleg de ce unora le place realismul, mie mi se pare ca nu imi prea respecta timpul jocul asta. Primesc task-uri care nu au nicio finalitate si trebuie sa le fac cu personaje care se misca incet. Probabil ca cu 10 ani in urma, as fi fost super impresionat ca intr-un joc sa aiba personajul fizica din RDR sau TLOU. Acum, mi-as dori sa fie mai game-y, sa o vad pe Ellie un pic mai sprintena daca tot avem de deschis toate dulapioarele din joc. Tu esti in mod evident impresionat de partea tehnica a jocului, mie mi-ar placea un ritm o idee mai alert si un gameplay mai variat, pentru ca dupa cum spuneam, toate celelalte elemente pe care le vreau de la un joc sunt acolo si sunt facute extrem de bine.

Ma rog, spun toate lucrurile astea constient de faptu' ca fac parte dintr-o minoritate. Sper sa va bucurati de el.