Story - un 5 cu indulgenta? Atat pentru povestea principala (din ce am facut pana acum, sunt la act 2, care mi se pare o penibilitate scrisa si jucata, cu personaje antipatice si prost conturate), cat si pentru povestile secundare care dupa cum am mai zis, par scrise pentru 2-3 misiuni si lungite artificial pana la 8-9 absolut inutil - si nu ma refer la alea mici mici de tipul fetch quest sau cand trebuie sa duci pe cineva undeva, unde te bati cu niste inamici si aia a fost - alea sunt un bonus, la fel de prost si repetitiv;
Grafica - ok, colorat, atmosferic, arata ca o pictura, nimic wow, poate doar cele cateva particule care apar de nicaieri cand mergi in camp deschis si-ti vin frunze colorate de sus si lumina calda a soarelui - also noaptea nu le-a iesit deloc. Dar despre grafica am tot spus, unii sunt foarte impresionati - bravo lor - dar eu sunt meh;
Ah si vegetatia mai este impresionanta, chiar daca nu toata interactioneaza cu jucatorul - cred ca daca faceau ceva cum a avut Uncharted 4 si TLOU2, sa se faca umbra in momentul in care treci prin iarba, ar fi arata mai bine - desigur si daca interactiona toata iarba aia cu jucatorul/calul, sau se deforma cand avea loc o batalie prin iarba - dar visez.
Also, cum e posibil sa ai atat de multa vegetatie, sa ai sabie (stiu katana) si sa nu poti sa o tai? Adica poti face asta in zelda-urile vechi (nu mai zic de astea noi) si nu poti aici?
Control - sa zicem un 8 pentru combat, desi in rest este de un 6 - partea de catarat este arhaica, cand esti cu calul, ca sa nu te lovesti de majoritatea copacilor, i-au facut invizibili, animatia prin apa este penibila si nu ai macar vreun mod de a te grabi, am avut multe momente penibile cand incercam sa ma catar pe ceva si ajungea in alta parte, nu se prindea de margini, erau pietrele rotunjite si cadeam 50m, samd.
Gameplay - repetitiv si mega plictisitor, toate misiunile-ti cer efectiv acelasi lucru, eventual sa te duci din punctul A in punctul B care este la peste 1km departare doar ca sa mai explorezi putin pe harta si sa lungesti artificial playtime-ul (la care oricum nu ne-au dat acces, pentru ca era pacat sa vedem) - e bine ca vad ei cate vulpi am mangaiat - mi-a iesit pe nas de cate vulpi si papagali galbeni am urmarit.
Animatii - aici jocul este destul de penibil - ce e in combat este ok, desi nu ai pic de feedback in animatii pentru cand lovesti (nah, animation based combat), dai ca nebunu, face animatiile in aer, ii loveste pe aia, nu le taie nimic, dar asta e alta poveste - ce nu este in combat in schimb este oribil - animatiile pentru mers, alergat, urcat scari, sarit, catarat pe cladiri sau munti, lip sync (am ales sa stau cu masca in cinematics ca sa nu ma mai deranjeze discrepanta) sunt la nivelul jocurilor de generatia trecuta (exceptand Assassins Creed sau Uncharted).