Folosesc m. din obisnuinta.

Cand vine vb de Pro, in jocurile suportate, avem 2 moduri: unul care favorizeaza aspectul grafic, care e 1080p si altu care favorizeaza rezolutia, care duce peste 1080p, pana la 4k prin checkerboard. Ce am zis eu nu e exclus de asta. Pe base nu erau toate jocurile la 1080p si in unele nici 30 fps nu era constant. Pe Pro, again in jocurile suportate (pe restul ai boost care probabil doar iti imbunatateste framerate-ul), ai 1080p curat.

Apoi tu compari trecerea de la 360 la X si trecerea de la PS3 la Pro, si sa inteleg X la series X si Pro la PS5. Eu nu vad asa. E PS3 la PS4 la PS5.

Apoi sa zicem ca luam resolution mode pe Pro (sa zicem 1440p). Acel 1440p la 30 fps e echivalentul unor setari grafice medii sa zicem. Cu un 5700xt poti ai 1440p la 100fps cu setari ultra in unele jocuri. Cu medii nici nu mai coboara sub, sau poti sa atingi 4k 60fps. Nu mi se pare un salt mic. Si tinand cont ca GPU-ul va fi unul mai puternic de 5700xt.

Desi asta e fara raytracing. Cred ca raytracingul implementat va manca din fps si probabil se vor multumi cu 1440p la 60 fps, dar cu grafica buna. Dar ideea e ca hardware-ul poate mult mai mult decat 1440p 30 fps cu mix de low, medium si chiar high (am aproximat eu la medii). Fata de base diferenta e si mai mare.

Asa cum e hardware-ul la PS5 preconizat acum (cu zen 2, un gpu peste 5700xt si un ssd foarte bun) bate un PC care depaseste zona de midrange. Cand a iesit PS4, hardware lui era deja in urma cu ce era atunci.