Complet de acord ca DLSS e ceva wow si e "ce trebuie" si-mi doresc din tot sufletul sa vina si AMD cu ceva asemanator pe next gen consoles, dar este doar un alt artificiu gandit de producatori care sa faca jocurile sa para ca sunt jucate la o rezolutie mai mare decat sunt ele de fapt procesate.

Este un glorified upscalling pe scurt. Eu il consider cumva o tehnologie negativa - in sensul ca in loc sa optimizezi si sa vii cu super engine care este capabil sa afiseze acele trilioane de poligoane si tot pachetul obisnuit de efecte care sa arate super bine si la rezolutie nativa - tu ramai unde esti dar investesti pe partea de pacalire a ochiului si te mai si lauzi cu asta.

Again, ca sa nu-mi sara lumea in cap - este ceva foarte tare, mai ales DLSS 2.0 (si ma asteptam la DLSS 3.0 azi dar ori nu l-au aratat ori l-am ratat) pentru ca efectiv nu-ti poti da seama ca nu ruleaza la 4K - ceea ce este impresionant.
Dar sa te lauzi cu asta e ca si cum se lauda Sony pe toate cutiile de jocuri enhanced for PS4 Pro cu Checkerboarding - scris mare cu rosu si bolduit ca un super feature.