Eu pariez ca diferenta va fi uriasa doar pe hartie. In realitate ma astept sa fie greu sesizabila. Si daca va fi, ma gandesc ca va dura ~2 ani pana sa sesizam clar.


Eu cred ca problema curenta e mai mult software decat hardware. Cand e vorba totusi de GPU, e si mai diferita povestea.

Ani de zile Microsoft a avut tooluri laudate de developeri, iar Sony nu chiar... PS3 a fost jale, dupa cu PS4 cat de cat okay, dar nu neaparat minunat.

Nu zic de capabilitatea maxima, zic de experienta de dezvoltare. Asa jocuri extraordinare s-au facut si pe PS3, dar efortul de dezvoltare a fost mereu simtitor mai mare. Xbox One si PS4 n-au suferit multe modificari specifice platformei, engineurile deja s-au maturizat. Efectele vizuale de la Pro / One X au fost doar sa "tatoneze next-gen". In aceeasi idee, nu va fi multa munca specifica unei platformei, engineurile in mare se vor ocupa de asta, si ma astept sa nu ruleze problematic pe Seria S. Faptul ca nu va targeta niciodata 4K e o uriasa gura de aer.

De aceea cred, Microsoft are istoric de dev tools extrem de buna. Daca Xbox Seria S nu ajunge Seria X 1440p edition (eu cred ca ajunge), atunci ar fi o mare bila neagra pentru Microsoft.