Desigur, nu am nicio problema cu asta, mai ales ca m-au sunat a doua zi si mi-au spus foarte clar ca-l vor livra intr-o saptamana. All good pana aici.

Dar de aici pana la nu actualiza contul (adica nu inteleg de ca mai exista sectiunea daca nu se actualizeaza), de la a nu informa clientul ca a intervenit ceva si comanda va intarzia, la a respinge efectiv apelul de x ori la rand si a raspunde cu atitudinea aia la telefon, e cale lunga.
Nu inteleg cum de nu sunt capabili cate unii, nici macar cand sunt mici si la inceput, sa fie mielusei si sa incerce sa-si faca un renume.

Inteleg la eMag cand face astfel de lucruri, pentru ca-i doare undeva de comanda ta de 50 lei, cand altii cumpara de sute de milioane, dar magazine de genu asta ar trebui sa-ti pupe picioarele pentru fiecare comanda unde ai ales sa mergi la ei si nu ai optat pentru alt magazin, mai ales cand e vorba de ceva precomanda la pret full.