Având în vedere că încep iar să închidă restaurante, cinematografe, etc. din cauza coronavirusului, știe cineva dacă se poate modifica adresa livrării a unui produs de la Showroom la o adresă personală? Vorbim de eMag aici, la Altex mi-au zis ceva de genul că "în ziua în care primiți mesaj că vă ajunge produsul, sunați pe curier și spuneți adresa nouă". Ceea ce mi se pare BS plain and simple. Din câte știu curierii sunt alocați pe zone/cartiere, dacă eu vreau să îmi aducă la o adresă nouă, pun pariu că nu face drum în plus pt. mine nici un curier.

La eMag sper să fie diferit. Momentan am comanda de ps5 la showroom și în caz de se închid și alea (cum s-au închis în prima carantină) mă gândeam să îmi schimb metoda de livrare. Presupun că va trebui să plătesc în plus sau ceva, dar e ok atâta timp cât e de încredere că nu îmi dau comanda peste cap și se pierde printre showroom și curier. A mai avut cineva experiențe legat de schimbarea metodei de livrare? Cum a decurs? Aveți emoții în ceea ce privește perioada următoare?