Single post: Immortals: Fenyx Rising

  1. #19 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Am jucat demo-ul prin Stadia si...sunt destul de impresionat

    Voi incepe cu inceputul. L-am jucat pe ecranul laptopului, un Macbook Pro cu rezolutia 1600p si cu cablul de internet bagat - pe wi-fi avea artefacte prea mari si nu-mi placea.
    Jocul a fost randat la 1080p din ce mi-am dat seama, dar tot se vedea blurry.
    Pe partea de control, nu am simtit pic de delay - l-am jucat cu un DS4 legat direct la Mac.
    E posibil sa fie un delay mic (adica mai mare decat la consolele current gen), dar nu este nimic sesizabil si deranjabil si chiar am testat putin la sarituri si e aproape instant totul, iar asta ar fi ceva deranjant la combat, mai ales la cat de rapid trebuie sa te misti ca sa nu te loveasca, si nu am intampinat nicio problema.

    Referitor la joc - cei 2 naratori sunt destul de amuzanti uneori si povestea pare interesanta, desi e posibil sa ma insel si acest demo sa fie o zona complet diferita de jocul full - ori asta, ori este ca in Witcher 3, o zona cu rol de tutorial, care are loc pe alte insule decat cea principala.
    Also, aveam cateva abilitati/arme deblocate.

    Da, comparatia cu Zelda isi are locul prin acea Stamina bar pe care o folosesti in orice, prin faptul ca te poti catara pe orice, prin gliding si prin gatit. Si...cam atat.
    Ah, poti taia tufisuri si uneori gasesti loot.

    Partea de combat mi s-a parut mult mai asemanatoare cu God of War-urile vechi si se pot face niste combinatii interesante. Chair mi-a placut si as fi vrut mai multi inamici per combat, sau mai multe momente de combat overall.
    Exista quick attack pe R1 si strong attack pe R2, dar si combinatii de L1 + R2, de L1 + face buttons, samd. Exista potiuni pe care le gatesti (super basic, nu la nivelul lui Zelda) si exista alte puteri speciale pe care le poti debloca.

    Partea de platforming mi s-a parut la fel de buna, asemanatoare cu Zelda sau orice alt open world de la Ubisoft, cu zone secrete unde gasesti loot si cu zone secundare care te imping putin la explorat.
    Am avut si un cerb care sa ma ajute la deplasare, dar nu l-am folosit decat cateva secunde din greseala, pentru ca am vrut sa explorez la pas, dar si pentru ca demo-ul este pe cateva insulite mici si nu prea ai unde sa fugi cu el.

    L-am jucat pe normal si mi s-a parut putin prea usor, iar puzzle-urile pe care le-am intalnit, cred ca 2, au fost la fel de usoare dar interesante.

    Grafic arata ok, dar pare mai degraba un joc de Switch decat de current/next gen.
    Si am observat ca au reciclat foarte multe obiecte si texturi din AC Oddysey (nah, statuile grecesti, nu ai ce sa le faci ).

    Overall este peste asteptarile initiale, cu un control super responsive (poti face dodge in timpul unui hit si anuleaza hit-ul) si cu siguranta il voi lua
    Atasez cateva print screens pe care le-am facut de pe Mac. De mentionat faptul ca pentru a face print screen pe Mac este o combinatie de taste si cum simte ca apesi taste, iti schimba complet interfata pentru a reflecta asta.
    Astfel ca de cateva ori am facut print scren in timp ce ma miscam cu personajul, deci aveam activ cel putin un buton de pe controller, ca sa apara si grafica de controller, nu doar cea de tastatura
    Attached Images Attached Images screenshot-2020-10-23-20.47.58.jpg screenshot-2020-10-23-23.19.32-copy.jpg screenshot-2020-10-23-20.51.11-copy.jpg screenshot-2020-10-23-20.52.57.jpg screenshot-2020-10-23-20.53.47.jpg screenshot-2020-10-23-21.12.16-copy.jpg screenshot-2020-10-23-23.20.52.jpg screenshot-2020-10-23-20.50.31.jpg screenshot-2020-10-23-21.04.38.jpg screenshot-2020-10-23-23.22.05.jpg