^
Ambele console au la baza hardware RDNA2! Ce treaba au numărul de CU si frecventa .... si cum trag unii concluziile doar din asta, sa ajungi sa spui ca una este RDNA1.5 alta 2.0, nu stiu sa răspund.
Sa revin, ambele console au GPU RDNA2, Microsoft merge pe o “reteta” mai tradiționala fara a cosmetiza prea mult acel GPU si de aceea ei zic ca este “full RDNA2” (cand de fapt tot e costum, probabil au uitat ca nu exista Infinity cake pe XSX/PS5). Pe cand Sony au mers pe acelasi GPU RDNA2 doar ca este mult mai cosmetizat, au scos functii pe care au considerat ca nu le trebuie si au “îmbunătățit reteta” acestui RDNA2 dupa nevoile lor.
Diferențele se fac prin metodele fiecărei companii de a împinge tehnologiile software cat mai departe, gen VRS, Directx12 s.a.m.d. Iar Sony are la fel propriile soluții (diferite), care oferă exact acelasi lucru.
Ca sa iti dau si un exemplu, Sony are Tempest Engine, MS normal ca nu are cum sa aibe TE, insa vin si ei cu o solutie proprie care sa combată acest lucru.
Ca sa si închei, ambele console au la baza acelasi RDNA2, si punct. “Terminați-va cu prostiile astea amețiților”