Din punctul meu de vedere quick resume nu este necesar pe PS5. Daca in 6s de la pornirea SpiderMan Miles Morales de exemplu ajung deja sa ma joc, quick resume nu ar oferi nimic in plus. Si are sens ce a spus cineva mai sus legat de Activities, desi nu poti suspenda jocul intr-o secventa anume, prin activities se poate sari in diverse puncte de pe harta aproape instant. Xbox a mers pe varianta de a suspenda jocurile, PS5 varianta de a "sari" direct in punctele relevante din jocuri. As spune ca varianta PS5 are potential mai mare dar ramane de vazut in timp; pentru BC varianta Xbox e clar mai buna.
Timpurile de incarcare la jocurile BC nu le consider relevante, e clar ca atat Xbox cat si PS5 au luat masuri pentru a nu "strica" loading screens si e limitata artificial viteza de incarcare.
DF au spus ca BC la PS5 e mai bun decat Xbox pentru ca, desi rezolutia nativa e de obicei mai mica, jocurile merg la 60fps locked iar ei prefera fps peste calitatea imaginii. In practica diferentele de calitate a imaginii sunt mai mici decat sansa de a sesiza ca jocul nu e la fel de responsive.

PS4 Pro nu e atat de oribil cu sunetul, problema lui a fost calitatea pastei termice, dupa 2 ani si consola mea a inceput sa "decoleze" si dupa inlocuirea pastei cu MX4 e aproape inaudibil dar e un avantaj la PS5 ca nu se degradeaza asa repede solutia lor metalica, nici nu prea as avea experienta sa o inlocuiesc.