Tot legat de optiunea asta de suport direct prin Microsoft pot sa impartasesc experienta mea. In cazul meu am avut de trimis la reparat/inlocuit un controller Elite Series 2. Am adaugat controller dupa S/N la https://account.microsoft.com/devices/ si a aprut ca este in garantie. Am adaugat adresa mea de resedinta (din Romania) in Address Book la https://account.microsoft.com/billing/addresses si am setat-o drept adresa de livrare preferata. La Devices am dat click pe controller si apoi Start Service Online. Am ales si descris problemele si apoi cere adresa de livrare. Va aparea (posibil printre altele) adresa care e setata drept preferata (adica cea din Romania in cazul meu). Apoi a zis ca imi va da o eticheta gratuit si sa-l trimit. Am impachetat singur controller-ul si lipit eticheta pe pachet. Eticheta mea a provenit de la UPS (UPS Standard). Pe site-ul UPS gasiti programare preluare online https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule?loc=ro_RO. Acolo stabiliti cand sa vina curierul la domiciliu sa va preia pachetul, nu costa nimic. Dupa ce vi-l ia, in cazul meu a durat vreo 8 zile sa ajunga la destinatie (Germania), inca 3 zile ca sa fie prelucrat si apoi inca 4 zile ca sa-mi ajunga inapoi inlocuit. Foarte multumit de proces si relativ surprins ca accepta dispozitive si din Romania.

Quote Originally Posted by iry View Post
Mai bine intrebai aici, ca se gasea cine sa o cumpere. Cum sa refuzi?....au intrebat cativa colegi pe aici daca sunt oameni cu 2 colete trimise.
Imi cer scuze. Puteam sa-l accept si pe acela, desi nu pot sa zic ca-mi cresc bani in copaci (sau omiti ca tot eu din banii mei trebuia sa platesc intial?). Dar nici nu m-am gandit la asta si nici nu aveam garantia ca il va lua cineva si nediscutand in prealabil in privat cu careva, n-am avut vreun motiv intemeiat sa-l accept. Daca e cineva interesat, poate sa-mi scrie pe privat si pot eu sa vorbesc cu cei de la gamers.ro sa vedem daca pot re-trimite ei acel pachet la o alta adresa pentru altcineva.