Quote Originally Posted by Alex Khan View Post
Aia cu vulturul/corbul chiar e penibila, imprumutata dupa bufnita din Far Cry Primal...dar nah, asa poti sa faci misiuni de recunoastere in lumea antica pentru a identifica soldatii, prizonierii, cuferele cu bunatati si sa planifici tactici, sa vizualizezi obiectivele.
Ca si cum asasinul e conectat telepatic la creierul si ochii vulturului si ce vede vulturul vede si asasinul.
Sau de parca ar fi o drona cu camera video
O aiureala....ma asteptam sa explice cumva ca asasinii au capacitati telepatice si vulturul ala e nemuritor, creat genetic de ISU.

Am reusit sa trec peste acest impediment bucurandu-ma de alte elemente ale jocului precum explorarea si orasele frumos modelate.
Mie imi place ca l-au downplayat mult mai mult aici si nu mai pune fix tinta pe obiectiv ci iti da asa o zona unde se afla + nu-ti mai marcheaza inamicii, tre' sa fii tu aware de surroundings sau sa dai cu Odin Vision. In Odyssey era prea OP vulturul, aici mi se pare mai ok.