Quote Originally Posted by dumiandrei99 View Post
O fi greu, dar in momentul in care clientul iti plateste cu 2 luni suma de 2500 de lei pentru o precomanda, tu ca si companie trebuie sa-ti asumi faptul si sa-ti calculezi din timp cum sa faci astfel incat sa livrezi produsul la data exacta. Nu le cauta scuze, nu exista e greu, exista nesimtire. Stiau ca au Black Friday, stiau ca au multe comenzi, de ce si-au mai asumat faptul ca le livreaza pe 19 si ti-au cerut banii inainte atunci ? Daca stiau ca nu au cum sa le livreze pe 19, nu mai cereau plata cu cardul si toate comenzile se plateau la ramburs. Asa, ei n-aveau nici o obligatie fata de client. Daca clientul a platit produsul cu 2 luni inainte, au.
Corect. Exact in situația asta ma aflu si eu.
Mai mult decat ceea ce ai scris tu. Precomenzile au fost sold out in 24 ore adica pe 17.09. De atunci stiau ca in 19.11 va trebui organizată livrarea a x spe mii de PS5. Atunci ce rațiune mai are noțiunea de precomanda plătită cu 2 luni înainte ?
Scuze de off topic..... m-am descărcat

Trimis de pe al meu SM-G973F folosind Tapatalk