Quote Originally Posted by GlontzVidia View Post
Degeaba faceti plangeri. altex a procedat cum s-au priceput mai bine, au dat sanse si la altii, nu numai la Camperii disperati care dau refresh si stau toata noaptea pentru o consola. A fost o idee buna dar executata prost. Greseala lor este ca nu au anuntat tombola inainte sa ii dea drumul corect, dar nu suport sa mai vad oameni care au prins serverele in timp ce se actualizau si zic ca isi vor produsul care era in stoc. Asta e disperare.DAAR TOMBOLA A FOST ANUNTATA cu cateva ore inainte. Aveati pe facebook surse, si mai tarziu pe Mobilissimo. Au anuntat ca va fi tombola. Si au dat dupa dintr-o data drumul la comenzi, foarte bine aia e daca tot e tombola nu conteaza cand dai. Doar ca oamenii care campeaza nu mai se uita la o stire nu se mai intereseaza stau si dau refresh non stop si vad consola si hop sarmale reci. Au facut ce era de asteptat daca se informau inainte. Frustarile sa le pastrati pentru conditia din Romania nu pentru altex si consolele voastre ps5. Si eu am fost printre primii, si eu as fi ,,prins,, o consola, dar nu ma lamentez si imi pierd timpul cu lucruri inutile. Romanul e roman.
Acum avem Prioritate la comenzi. Aici altex le-a dat peste nas ,,criticilor,, care au ales sa se retraga ,,din principiu,, . Acum tot din principiu sa luati a 7131 consola dupa cei de la tombola care macar au avut speranta, nemultumitului darul i se ia. Varsati-va frustrarile pe viata de zi si schimbati altceva, mai semnificativ pt romania, nu starea PS5.
Vad ca nu mai apare postul initial de pe facebook, si nici articol pe mobilissimo nu am gasit. Acum de campare nu stiu ce sa zic. Adica de exemplu tu daca ai vrea sa cumperi un produs la care deja vezi ca stocurile sunt ca mos craciun, te apuci sa cauti articole pe mobilissimo sau sa urmaresti pagini pe facebook, sau stai geana pe pagina produsului?

Sunt de acord ca sunt chestii mai importante, si ca ideea unei tombole nu e ceva nou inventat de altex si nici macar ceva rau. Dar vezi... cea mai mare problema la romani e asumarea raspunderii si asta cu "las ca mere si asa". si cu cat inghiti mai mult rahat cu atat nu ti se mai pare ceva deosebit. Am avut cel putin 40 de ani de antrenament si inca 30 de prima repriza. Si am mai zis asta: acceptam ca altex nu avea nimic de castigat din a incasa toate sumele astea pentru ca apoi sa le dea inapoi in proportie de 90%. si ca intentia lor a fost una buna.

Cum se potriveste aici stergerea tuturor comentariilor de pe pagina produsului? Au sters calupuri de zeci de mesaje care avertizau posibilii tombolisti ca desi produsul apare disponibil, de fapt se cumpara doar o sansa la o extragere. Inteleg sa stearga mesajele cu injuraturi, dar toate? Si nu au sters o data, ci de cel putin trei ori la intervale de cateva ore. Asta denota buna intentie si dorinta de informare a clientului? Si de ce trebuie clientul sa sara prin nu stiu cate obstacole ca sa obtina o informatie de baza? Cand ai un magazin online si esti de magnitudinea altexului sau a emagului de ce trebuie clientul sa orbecaie pe toata pagina aia cu produsul sau sa umble pe facebook ca sa afle ceva ce trebuia sa fie acolo din start expus in fata si descris clar? Nu e OBLIGATIA ta ca vanzator sa informezi adecvat clientul? Mai ales cand stiau ca utilizatorii sunt constienti de presiunea stocurilor.