Quote Originally Posted by paul View Post
Series S:
- practic, cam totul e pe low/lower
- RT - rendered internally at 720p - checkerboarding reconstruction
- 900p-1080p/30fps - nu arata asa bine in 1080p din cauza RT cu lower resolution, fps e stabil, fara scaderi

PS5 & XSX:
- nearly the exact same visual settings
- RT - redendered internally at 1080p - checkerboarding reconstruction
- XSX: lower Anisotropic Filtering - bug? (in configuration file gasit la PC scrie ca sunt la fel)
- PS5: puddles missing in reflections - bug? (in configuration file gasit la PC scrie ca sunt la fel)
- PS5: better loading times
- 1440p-4K/30fps - fps e stabil, fara scaderi

Au facut treaba buna Ubisoft. Sunt la fel. Dar ramane o intrebare: cum s-ar prezenta la 60fps? (configuratie gasita in fisierul de pe PC). Poate inttr-un update.
O sa raspund aici ca sa nu poluam pe thread-ul celalalt.
nu arata asa bine in 1080p din cauza RT cu lower resolution, fps e stabil, fara scaderi
RT e doar la reflexii, deci RT nu are nicio treaba cu faptul ca jocul arata nasol. Arata asa pentru ca este rulat la un super low resolution si foloseste DRS-ul ala infect. E la fel ca la RDR2 - foarte blurry si foarte noisy.
- XSX: lower Anisotropic Filtering - bug? (in configuration file gasit la PC scrie ca sunt la fel)
Nu este bug. L-au facut asa intentionat ca sa mentina fps.

Ce era in config files de la pc sunt chestii de la development, gen preseturi cu setarile pt console. dar nu stim de cand, pot fi si din 2019.
PS5: puddles missing in reflections - bug? (in configuration file gasit la PC scrie ca sunt la fel)
Nu este bug - este optimizare.
1440p-4K/30fps - fps e stabil, fara scaderi
Pai? de ce ar avea lower resolution atunci? Fix de-aia ii scade rezolutia, dinamic, ca sa nu ii scada fps.

Problema cu rezolutia - lumea se uita doar la ce zice digital foundry si celalalt canal (imi scapa numele acum) care face analiza asta si iau de buna ce le rezulta alora din softul de numarare a liniilor. Dar in realitate avem si dynamic resolution ala per object, unde daca ai doar un obiect la high resolution si restul e low, tocmai ai pacalit orice soft si lumea e convinsa ca totul e high res.

Reflexii calumea cu RT am vazut ca vor fi in Cyberpunk, singuru joc de pana acum unde vom avea reflexii realiste. Toti restu au ales sa puna reflexiile parca "neterminate" cand au lasat oglinda perfecta peste tot.
Iar pentru jocuri, atunci cand partea de RT e limitata la rezolutie, nu trebuie sa afisezi imaginea direct, pt ca se observa. Ci vii cu tot felul de materiale cu deformare sau semi-mate, nu tre sa ai 100% oglinda.

Ma rog, e un subiect prea mare ca sa fie dezbatut acum si o dau in off