Quote Originally Posted by MonkY View Post
De curiozitate, oare Sony de ce nu a procedat la fel cu No Man's Sky? Sau cu Fallout 76? Sau multe alte titluri de nejucat pe PS4...
Eu nu am mai jucat niciun joc care sa dea crash-uri atat de multe/dese pe console - ever.

Nu stiu cum era Fallout 76, dar NMS l-am avut de la inceput si nu avea content si era mult mai praf decat il marketasera, dar nici vorba de bugs sau crashuri.

Iar aici, trecand peste crash-uri (minim 1/h pe PS5 la mine) este nefinisat. De multe ori vad coechipieri care vin dupa mine pana la capat, dispar si vin iar dupa ce-i astept stand degeaba. Situatii mai intense stricate de 0 emotie transmisa sau de T pose, momente care nu se declanseaza la timp, butoane de interactiune care refuza sa apara pana nu te invarti ca idiotu de 30 de ori langa obiect sau conversatii telefonice care, dupa ce raspunzi la ce te intreaba, trec zeci de secunde bune pana iti raspunde celalalt.
Iar astea sunt doar cateva din alea deranjante.

Si totusi nu inteleg de ce au taiat atat de multe din joc.
Am inteles ca era in plan sa existe customizare la masini, dar nu s-a mai materializat.
Primul trailer cu jocul (nu acel teaser) incepea cu V in tren - nu poti urca in tren, nu poti ajunge la el (a se citi pe el) fara ceva workarround.

Ce au tot facut in anii astia inafara de taiat promisiuni si neoptimizat? Jocul este un schelet a ce au promis/ce putea fi. Este incredibil de limitat si prost executat.
Cu cat joc mai mult cu atat sunt mai dezamagit si-i mai scad cate un punct la nota personala.

Singuru motiv pentru care inca mai continui sa-l joc este povestea principala pe care vreau sa o termin odata si sa nu mai aud de el, cel putin pana la update-ul pentru "next gen"

Also, chiar sunt curios daca o sa-i coste dezamagirea asta si pe partea de merchendize.