Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
Nu. Aia e interpretarea ta. Dev time nu este egal cu timpul alocat pentru finisare.
Nu cred ca e cineva care gandeste asa.
Ce zic eu si ce intelegi tu. Poate sa fie si 100 de ani dev time. Dar in timpul asta lucrul nu incepe cu un build deja facut. Degeaba zic unii "aveau timp 8 ani". Sa corectezi bugurile crashurile etc, care e problema majora cu jocul acum? Pai nu aveau 8 ani sa faca asta. Ele apar in timp ce faci jocul. Cu cat adaugi mai mult, cu atat apar diverse. Dupa ce aduci jocul la un punct in care e cat mai aproape de ce urmeaza sa lansezi, si nu mai adaugi nimic (sau macar chestii majore sa dea din nou jocul peste cap) atunci il "patchuiesti" intern. Si o faci pana in ziua lansarii.

Deci aveau timp sa rezolve problemele un numar de ani. Eu zic de la 4 in jos de cand au intrat full time sau cum vrei sa ii zici. Nu 8 opt ani cat e tot developmentul. Asta e ideea mea, si de ce lumea foloseste gresit acest terment de 7, 8, 9 10 ani in contextul problemelor pe care le are jocul. Da senzatia ca au avut la dispozitie 8 ani sa schimbe un build buggy cu unul certificat gold.

Problema lor nu e de timp, ci de management. Ori s-au apucat tarziu cu testarile, ori au tot adaugat la joc pana anul asta (si deci chiar daca corectau unele, apareau altele). Ori o combinatie.