Quote Originally Posted by Espiritus View Post
^In contrast, mie mi s-a parut un joc de mine, dar nu foarte bun. Mi-a placut combatul si atmosfera, dar a avut prea multe decizii de design amatoricesti (sau pur si simplu sadice, who knows!). Nici acum nu inteleg de ce ar fi dezvoltat un asa sistem de combat bine pus la punct doar ca sa il murdareasca cu elemente de dificultate artificiala precum lipsa unui checkpoint inainte de fiecare boss sau inamici care dau prea mult damage si au prea multa viata.


Primul joc din seria asta pe care l-am jucat, dar din fericire nu si ultimul pentru ca a aparut Sekiro care a imbunatatit considerabil formula jocului. Ma bucur ca au invatat din greseli.
bai, faza cu checkpointurile e cam baza in toate jocurile soulsborne, de aia ai shortcuts. macar poti alerga pana la ei relativ usor. ba sa vezi la demon's souls ce e. unde nici sa dai run nu prea merge de fiecare data. mfine la demon's souls barem sunt bossii mai usor de batut. la bb in jocul principal, nu pot spune ca am avut probleme mari cu ajunsul si re-ajunsul la boss. poate doar la vreo doi din ei gen Shadows of Yarnham, Logarius si poate Amelia/Laurence unde mai alergi umpic, dar in rest drumul e scurt sau boss-ul trivial (gen Witches of Eastwick sau One Reborn).

In schimb au facut niste alegeri sadice in dungeons. Bossi care dau one shot si/sau au burst de atac fara destul tell si uneori giganti in arene prea mici si cu hp de zici ca sunt Midir in ng+7 mda... ****ty choices.