Desi mi-am promis ca nu mai comentez aici pentru ca-mi sare lumea in cap de parca le critic vietile sau familiile, imi e greu sa ma abtin...

Ai punctat excelent cam tot ce am zis si eu in timp ce-l jucam si dupa ce l-am terminat. Eu nu l-am platinat pentru ca nu am vrut sa mai pierd timp cu lucruri inutile, dar am curatat toata harta de toate side quests, semn de ? sau cum erau (am uitat cum erau marcate) si am facut toate side activities tot din acelasi motiv - pentru ca nu am vrut sa las harta aia asa si pentru ca am vrut sa nu-l mai vad vreodata.

Dpdv grafic, inca ma minunez cand vad ca primeste premii pentru grafica - vezi chiar de ieri - 2021 SXSW Gaming Awards Category Winners:
Excellence in Animation, Art, & Visual Achievement
Awarded to the game with the most well-designed and stunning visuals, including animation effects and graphics.

Winner: Ghost of Tsushima — Sucker Punch Productions / Sony Interactive Entertainment
Iar asta in detrimentul TLOU2 care este o capodopera absoluta pe partea asta, atat la grafica, directie artistica, realism cat si la animatii.
Asta pare joc de PS2 comparativ nu doar cu TLOU2, dar si cu majoritatea jocurilor iesite in ultimii ani, cu texturi plate si repetitive, cu personaje de ceara si assets repetate de n ori...

Personal, desi sunt super fanboy a tot ce tine de exclusivitatile Sony (astea mai comerciale, nu japonezismele gen Gravity Rush, Loco Roco sau indie-urile) si cam tot ce am luat de la ei a fost in editie cat mai de colectie sau macar steelbook, asta a fost efectiv primul joc de gen pe care dupa ce l-am terminat si i l-am imprumutat cuiva care nu a putut juca mai mult de cateva ore din joc, l-am vandut pentru ca nu-si are loc in colectia mea personala...

Jocul asta, inafara de sistemul de combat si de directia artistica...nu a avut absolut nimic bun. Si in continuare nu pot intelege cum seria AC este vazuta ca o mediocritate, in timp ce copia asta penibila si super repetitiva, dar fara content, este vazut ca a doua venire a lu Hristos si a luat premii peste premii peste premii peste premii

But hey...oamenii sunt diferiti si asa cum au criticat AC-urile si Far Cry-urile de turnurile cucerite pentru a debloca o zona, iar in Spider-Man nu i-a deranjat lucru asta, la fel e si aici.
Pentru ca se pare ca se critica compania si nu jocul, oricat de bun ar fi el (vezi pana si Immortals Fenyx Rising care daca ar fi fost scos de Nintendo sau Sony, primea doar 9 si 10 si GOTY peste GOTY).