E un serviciu web care se ocupa de asta automat și care e folosit de toate site-urile (nu m-aș mira sa fie chiar același algoritm, cu excepția eMag). Daca nu ar fi necesar stai liniștit că nu ar plati nicio companie programatori sa dezvolte așa ceva. De-a lungul timpului magazinele au constatat că dacă arata reduceri false găsesc cel puțin un fraier care chiar crede și care cumpără, dar nu ar fi cumpărat fara sa vadă reducerea minune.

Mai sunt servicii reciclate cu "grăbește-te, încă 100 de oameni de uita la acest produs" și "Elena Udrea din Buzău a cumpărat Sekiro, profita și tu", care au rolul să pună presiune pe cumpărător întărind astfel efectul primului paragraf discutat.

Rezultă astfel "e o mega reducere, dar nu mai sta sa cauți în alta parte pentru că sigur se epuizează până te întorci tu". Daca într-adevăr tactica asta e necesara pentru supraviețuirea magazinului nu as ști să zic, dar cu siguranță e profitabila, ca altfel nu mai era folosită.