Rezumatul articolului, ce este mai interesant, pentru cei care nu vor sa-l citeasca integral:
- Sony Visual Arts Service Group din San Diego este suport pentru studiourile PlayStation
- in 2018, Michael Mumbauer, cel care conduce grupul din 2007, vrea mai mult, un proiect propriu, strange 30 de developeri
- Sony Bend Studio din Oregon, dezvoltatorii Days Gone, vor sequel, este respinsa propunerea
- o parte din Bend Studio este incredintata sa-i ajute pe Naughty Dog la un joc multiplayer
- cealalta parte lucreaza la un nou Uncharted, sub supravegherea Naughty Dog
- nemultumitii de aceste decizii pleaca
- developerii Bend ramasi, se tem sa nu devina parte a Naughty Dog, iar la insistentele leadershipului studioului, de luna trecuta Sony i-a retras din proiectul Uncharted
- aceasta a doua parte lucreaza acum la un joc nou
- Mumbauer cu noua grupare vor sa faca remakes pentru PS5
- un remake la Uncharted este respins, este acceptat remake la The Last of Us, proiectul T1X
- gruparea nu este recunoscuta, nu devine studio, Sony nu le mareste bugetul pentru noi angajari
- in primavara 2019 au o sectiune gata, pentru a demonstra felul in care va fi jocul
- in noiembrie 2019, in locul lui Yoshida, Hulst devine Worldwide Studios president
- Hulst e nemultumit de cat de scump e proiectul - motivul e noul graphical engine pentru PS5
- inainte sa inceapa productia pentru T1X, SVASG si o parte din grupare sunt pusi sa-i ajute pe Naughty Dog la Tha Last of Us 2 care tocmai fusese amanat
- dupa, Naughty Dog este pus sa-i ajuta la remake, cu tot cu developerii grei, inclusiv unii care au lucrat la jocul original
- T1X intra in bugetul Naughty Dog
- practic s-a ajuns de unde au plecat, Naughty Dog e liderul proiectului, Mumbauer cu gruparea sa si SVASG sunt suportul lor
- Mumbauer, directorul David Hall si altii din grupare parasesc Sony