Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
Asta este o atitudine tipica tie si foarte gresita. Deci din vina ta, pentru ca nu ai actualizat datele si erai pasibil de frauda, banca ti-a blocat tranzactia si cumva, este vina Ubisoft pentru asta.
.
Da, fac frauda de 15 euro, mai ales ca am trecut datele cardului VISA deschis chiar ieri la ING, pe numele meu, adresa mea, informatii corecte pe card .

---------- Post added 06-05-2021 at 22:20 ----------

Eu zic sa inchizi topicul.

M-am complicat degeaba.


Si apropo, repet, nu sunt singurul in situatia asta.

Ai aici un topic de reclamatii similare de 32 pagini. Si vrei sa zici ca e vina lor si a bancilor!
https://forums.ubisoft.com/showthrea...account/page32

Plus o gramada de topice cu aceleasi reclamatii. Asta daca ai chef de citit sa vezi ca nu sunt singurul, ori ai acelasi chef sa-ti bati **** de mine. Ca oricum tu ai consola si te doare la ********* de problemele jucatorilor de PC .
https://forums.ubisoft.com/forumdisp...Player-Support


Intr-un fel da, e vina mea ca nu m-am informat dinainte ce le poate pielea astora de la Ubi.

---------- Post added 07-05-2021 at 12:08 ----------

Asa ca o incheiere:
  • operatorii de la Ubisoft mi-au spus ca banca mi-a blocat tranzactia
  • operatorii bancari mi-au spus ca Ubisoft are o eroare tehnica de sistem care imi blocheaza tranzactia


---------- Post added 07-05-2021 at 12:09 ----------

Si cand ma gandesc ca presa si guvernul ne incurajeaza sa facem plati online!