Quote Originally Posted by Antiohh View Post
Mda. Jocul este făinuț dar are niste chestii foarte tampite in el.

1. Ăstia de la FS efectiv vor sa te tina captiv in joc pentru nimic mai mult timp. Ce gandire de lemn e aceea in care ma pui sa farmez itemele de viata... Cat timp nu dau de bossi, am 20 (limita de sus) si nu am ce face cu ele. Apoi, la un bossfight incerc sa ii invat miscarile si evident ca folosesc multe flaskuri sa raman in viata cat mai mult timp pentru a-i vedea ce-i poate pielea. Deja la a4a incercare raman fara potiuni... Iar bosii astia dau nene, nu se joaca. O bucata uneori valoreaza cat 2 flaskuri...

2. Pe langa faptul ca nu imi dai potiuni si ma pui sa le farmez, ma supui si la 1-2-3 min de alergat pana la boss. Pai de ce e asta? Pune un check point in fata bossului... Fa-l cat de greu vrei tu, dar lasa-ma sa ma joc cu el, nu sa ma obosesc jumate din timp alergand.

3. Initial credeam ca partea cea mai buna a jocului este sistemul de arme si combourile pe care le poti face cu ele. Din pacate nu este util acest sistem DELOC intrucat e mai bine sa te folosesti de charge atacuri care dau hiper-armor si poti sa iti refaci viata in secunda 2 cum esti lovit decat sa te angajezi in combouri complexe. Asta cand vorbim de inamici normali... ca la bossi oricum ti-o iei pe coaja daca dai mai mult de 2-3 hituri in ei. Nu stiu, poate ca exista situatii in care e mai eficient sa faci combourile, dar nu am simtit ca jocul sa te impinga sa le perfectionezi.

4. lipsa upgradeului pt varianta de PS5. Am trecut de pe TV de 65inch 4K pe un monitor de 27inch special pt acest joc. Se vedea f naspa pe TV, cu o imbunatatire mica pe monitor. Pentru un joc din 2015 mi se pare arata rau. Am jucat chestii gen AC si Metro de pe vremea aceea si se vad mai bine din punct de vedere grafic. Directia artistica este interesanta, imi place.

Ma bucur ca in Sekiro au reparat punctele 1 si 2 (iar 3 si 4 oricum nu reprezentau o problema). Mi se par foarte neprietenoase cu playerul si nu suport sa le intalnesc. Chiar nu inteleg cum de nu sunt mai multi oameni frustrati de alegerile celor de la FS. Pot spune ca pentru mine sunt suficiente sa imi ruineze experienta si nu stiu daca o sa-mi doresc sa il continui din aceste motive. Poate tot asa, din aproape in aproape: ma joc azi, mai peste o saptamana, mai peste 2-3 luni. Oricum, BloodBorne are multe lucruri la baza care mi-au placut. Ce mi se pare interesant e ca in Sekiro au rezolvat problemele 1 si 2, motiv pentru care m-am putut bucura cu adevarat de ce are jocul de oferit, fara sa fiu nevoit sa fac grind stupid. Lumea condamna sideQuesturile din jocurile UBI cu ,,adu-mi o maslina, omoara 100 inamici Y,, dar li se pare ok abordarea celor de la FS.
1. Sistemul asta l-au re-adus in BB din Demon's Souls. Si acolo avea consumabile ptr hp. Au renuntat la ideea asta dupa BB totusi si au re-aplicat modelul Dark Souls cu Flaskuri. Partea cu farmatul este adevarata dar va fi o problema doar ptr prima zona din joc, pana te obinsuiesti cu gameplay-ul. O sa faci destule blood echoes cat sa cumperi si o sa gasesti si in lume si de la majoritatea adversarilor astfel incat pana ajungi in partea a doua a jocului ai sanse sa ai nr max de vials.

2. Alergatul pana la boss prin nivel e iarasi o trasatura specifica a jocurilor souls. Intentia era sa fie un incentive sa devii mai bun si sa mori mai putin. Sigur ca nu functioneaza as intended tot timpul si ulterior au realizat si ei asta. Versus jocurile precedente lui BB deja in jocul asta run-urile pot fi facute prin nivel fara sa iei damage de la mobsii de pe drum si sunt relativ rapide (30 de sec). In dlc chiar devin si mai ok. Ulterior in DS3 au mai redus putin iar de la Sekiro la Elden Ring cam de tot ca au bagat checkpoints f aproape de boss. Nah... invatau si ei de la un joc la altul

3. La bossi... depinde de natura bossului. Sunt si bossi in care poti da mai multe lovituri in calup si chiar e indicat dar depinde. Dar si la ei rally-ul e dd multe ori indicat doar ca trebuie sa te sincronizezi f bine. Asta si vrea jocul. Nu sunt de acord cu charge attackul, bucata de viata pe care o poti recupera e acceasi (in afara situatiilor in care folosesti rune ptr recuperare mai mare sau recuperare din visceral). Ba chiar e indicat sa folosesti R1 attacks ptr recuperare fiindca sunt mai rapide si risti mai putin. Combourile sunt faine la anumite arme, dar iarasi... depinde. Le poti folosi in anumite situatii cu efect maxim. La bossii beasts... e mai greu

4. De acord. Era bine sa bage un opgrade, cel putin la fps. Designul grafic in jocul asta e unul dintre cele mai frumoase si bine facute intr-un joc... ever. Fidelitatea grafica... alta poveste. From nu prea au excelat la asta vreodata si nici nu au incercat. Scopul lor in joc e altul. Se concentreaza pe alte chestii si de asta au fan base foarte stabil si crescand de la un joc la altul. Acum... sigur... bluepoint au demonstrat anul trecut ca un joc souls poate arata si mult mai bine re-facand demons souls pe ps5. Dar nah... ei practic doar de asta s-au ocupat... plus alte cateva elemente, in rest scheletul jocului era cel From din 2009. Oricum la BB problema nu e grafica ptr ca e un joc de comparat cu alde Uncharted sau Assassin's Creed. Problema nerezolvata complet pana azi sunt frame dropsurile. Si intr-adevar ca nu i-a pus nimeni sa faca niste patchuri ptr PS5.

Oamenii nu sunt frustrati ptr ca ei au inceput de la demons souls sau mai des de la dark souls 1. Iar acolo chestiile astea erau mult mai pregnante, ba mai mult erau si alte chestii on top: gameplay mai slow, equipment weight si fatrolls, hitboxes mai nesimtite, distante mai mari de boss si cu nivele prin care nu prea puteai fugi si multe altele. O parte din ele erau considerate design choices menite sa te faca sa devii mai bun. O parte erau chestii care nu prea functionau as expected si au inteles si ei asta in timp. Comparatia cu modul in care playerii de soulsborne se refera la cum sunt questurile in jocurile de acum generice open world, si cum e gameplay-ul structurat, npc quests, main quests, in jocurile from vorbeste de la sine. Oamenii voiau ceva diferit. Faptul ca e mai bun sau mai rau e subiectiv. Jocurile astora dincolo de neajunsurile inerente oricarui joc, sunt construite in asa fel incat jucatorul sa inteleaga din elementele de gameplay, worldbuilding si enemy placement cum ss joace mai eficient, si in ceea ce priveste povestea si side questurile sa le descopere si sa le puna cap la cap singur ca pe un puzzle urias. That is by design and yes... people loved that. Cand au inceput sa inteleaga ce vrea jocul de la ei. Si si-au dat seama ca le place variatia asta... in care nu vine totul mura n gura ca in maj jocurilor tripleA.

De quality of life improvements nu comentez, intr-adevar unele erau oarecum necesare si from a inteles asta si de la joc la altul au implementat tot mai multe.

PS: daca vrei blood echoes ca sa scapi de grija consumabilelor let me know. Exista un dungeon glyph unde obtii 80.000 bucati la fiecare 10 secunde fara sa faci nimic. Nu e nevoie de duplication glitch. Dungeon-ul e legit si tor ce trebuie sa fi facut in prealabil e sa fi batut bossul din Old Yharnam