Pai nici nu prea mai vorbim de rezolutii native la valul asta de jocuri fully Path Traced, e super demanding.

7900XTX atinge de fapt cam 20fps in 4K FSR2 Performance, cu totul pe Ultra, in AW2. Transpus in PS5, cu un profil cu cateva setari pe medium, sari lejer de 60fps, deci nu ar fi o problema. Ai o gramada de headroom sa scalezi.
Iar jocurile de genul asta le numeri pe degetele de la o mana (nu degeaba sunt promovate intens de Nvidia), deci tot ce e sub ele ar rula perfect la 4K60 nativ pe un ipotetic PS5 cu 7900XTX.
Dar o sa pupam noi salt de 6x la TFLOPS abia la PS7.

Si totusi, in analiza DF vedem cat de mici sunt diferentele vizuale intre PS5 si PC Ultra Path Tracing, exceptand ray traced reflections.
AW2 nu are dynamic time of day, astfel ca GI bre-baked arata incredibil de bine raportat la path tracing.
Dar AW2 si CP2077 sunt uneltele perfecte de marketing ale Nvidia pt a umili AMD.