Păi legat de tehnologie, Microsoft poate să-și prezinte tehnologiile cu Windows 12, AI, cloud, telefoanele și supercomputere cuantice la conferința de Xbox dacă vrea.
Poate să cheme Apple și Amazon să prezinte ceva facilități de gaming pentru iPhone sau drone de la Amazon.

Sony și companiile japoneze o vor face la ele în Japonia, Coreea de Sud cu Samsung și poate la convenții de prin America.

Ubisoft Forward văd că e ceva mai degrabă online.....că cine ar da 100-200$ pe un bilet să se ducă să vadă un trailer la un alt Assassins Creed, Far Cry sau Watch Dogs, sau la nu știu ce tehnologii când Europa e cam în urmă la capitolul ăsta față de japonezi și americani.
EA Live, la fel, e online.....cine ar da bani pe un bilet la conferința organizată de Worst American Company, doar pentru un trailer la FIFA și DLC la Sims 4?

Să vedem ce o rezerva viitorul.
Dar în orice caz, concurența o să fie mai dură acum că au decis să-și facă fiecare publicitate în curtea lui. Poate însemna jocuri mai bune și mai multe inovații.