Normal ca nu imi convine sa trimit consola prin curier, atata timp cat la momentul cumpararii mi se spune clar ca am o adresa unde exista un service. Din pricina acestui service vine si nemultumirea mea, adica am pe actele cumpararii o adresa, la care ma duc si ma trimite la alta, unde de fapt nu ar trebui sa am acces. Adica stau si fac drumuri prin tot Bucurestiul ca de fapt tot eu sunt de vina ca nu dau un telefon la Gameshop sa-i mai intreb de sanatate si de organizare. Pai daca tot s-a schimbat adresa unde se efectueaza service-ul, de ce nu se anunta si clientul, un simplu e-mail era de ajuns nu zic sa se dea telefon, Doamne fereste. Nu ma luati pe mine cu prostii ca nu se vinde oficial, nu e problema clientului. Am platit un ban pentru un produs, care beneficiaza de un termen de garantie oferit de catre vanzator. Acest termen este onorat in anumite conditii, conditii care nu se respecta sau nu se comunica (vezi existentaa service-ului). Asta ma deranjeaza pe mine, howgh.