Spike - rezolvam, cineva a luam pretul vechi in considerare din pacate. Multumesc pentru intelegere.

La trimiterea prin curier se obtine de la ei numar de tracking. Trimiterea este asigurata pe o anumita suma. Cand ajunge la noi se face receptia primirii acestui pachet. In acest moment pot trimite catre voi prin email sau curier fisa de intrare in service, o verificam in termenul legal si dupa in functie de rezolvare trimitem o alta consola sau banii.
SAU
cand ajunge la noi va trimitem alta consola daca e in stoc sau banii daca nu e in stoc.

Pana acum am folosit varianta 2, daca doriti facem conform variantei 1.

Scopul nostru este sa fiti multumiti si sa va jucati cat mai mult pe consola pe care ati platit-o. De aceea am ales varianta cea mai convenabila, in limita posiblitatilor. Daca puteam sa vin personal sa va inlocuiesc consola acasa o faceam, dar nu se poate. Ar trebui sa adaugam o suma la vanzarea fiecarei console ca sa acoperim aceste costuri, nu mi se pare o idee buna.

Aceasta varianta este buna si pentru restul tarii, imaginati-va ca insistam sa va prezentati personal cu ea si sunteti din Oradea. Tot curierul era solutia.

Despre plata curierului la dus - e normal, peste tot se intampla asa. Exista posibilitatea de a face ridicarea coletului de la voi, se numeste pick up and return (http://h20219.www2.hp.com/services/c...0-225-121.html) dar acest serviciu costa foarte mult si ar trebui inclus in pretul initial de vanzare. Preferam sa nu incarcam preturile cu acest serviciu la cumparare.

h0stile - ai dreptate, o astfel de sectiune trebuie infiintata, o adaugam pe site-ul nou.
GreyhounD - la fel ca si la h0stile - trebuie facuta o informare pe site sau un newsletter. Acest lucru se va realiza.

Am inteles ca o parte dintre voi ar dori sa predea personal consola daca sunt probleme cu ea, voi discuta posibilitatea aceasta cu administratia firmei si va comunic.