Single post: User Preview: Resistance 2 Beta

  1. #1 SP
    Senior Member Tekken's Avatar

    User Preview: Resistance 2 Beta

    O sa incerc eu sa fac un scurt preview, cele aproximativ 10 ore de gameplay la activ cred ca sunt de ajuns pentru a-mi forma o imagine de ansamblu a jocului, cu ajutorul versiunii de Beta a jocului pentru PlayStation 3. Asadar, se ridica Resistance 2 la asteptari? Cititi si veti afla.

    Primul lucru care mi-a sarit in ochi a fost evident grafica, superioara tehnic primului joc din serie, populata de culorii vii spre deosebire de stilul sters cu care am fost obisnuit. Diferentele nu se opresc aici, optiunile din meniu - Cooperative/Competitive precum si un friendlist complet integrat dezvaluie latura accentuata spre multiplayer. Asadar dupa cum s-a aflat deja vom avea parte de online co-op de pana la 8 jucatori, multiplayer de 60 jucatori cu harti de dimensiuni pe masura (de 4 ori mai mari ca in R1).

    S-a introdus un sistem de clase cu level-up/unlocks, 3 la numar (poate mai multe in versiunea finala) - Soldier, Medic si Spec-Ops, practic un damage dealer/tank, un healer si un ammo-supplier/sniper pe jumatate (arma specifica nu este un sniper propriu-zis, doar un automat cu luneta). Se acumuleaza xp points in functie de monstrii omorati, healing, support dar partea frumoasa este ca xp-ul il castigi pentru fiecare glont tras in inamic, nu e nevoie de final blow. Pentru fiecare clasa exista diferite unlocks: de la arme secundare la noi abilitati, reload faster, resistance to damage etc. Dupa un nr de inamici omorati primesti o abilitate temporara, diferita in functie de clasa folosita. Din cate am jucat pentru soldier - un scut ce absoarbe 50% din damage, medic - un healing field generat in jurul sau iar spec-ops devine invizibil.

    Modul co-op este bazat pe misiuni cu diferite obiective, unde teamplay-ul este esential, fara medici sa tina in viata soldatii sau pentru quick-revive, fara spec-ops pentru un flow constatnt de munitie nu s-ar putea duce misiunea la capat. Mi-a placut sa vad cum, la inceput de beta din 10 misiuni in co-op toate erau failed, pe masura ce experienta jucatorilor a crescut acest lucru s-a materializat in mission completed. Monstrii sunt foarte greu de omorat, probabil hp-ul si chiar numarul lor este scalat in functie de numarul jucatorilor existenti, iar introducerea boss-ilor face experienta si mai dureroasa. Acestia si nu numai dropeaza gray-tech, obiect necesar pentru accesul la diferite unlockuri, cel ce da final blow unui boss primind mai mult gray-tech decat restul participantilor la macel.

    In afara de unele deconectari din joc sau conectarea mai greoaie intr-un server privat nu am intalnit probleme, avem parte de netcode optimizat, fara lag si fara slowdown la ingramadeala. Nu vreau sa intru in detalii cum ar fi avantajele/dezavantajele claselor, echipamentul pentru a nu strica surpriza jocului final, care oricum va fi mai finisat decat in beta. Ca o concluzie, dupa parerea mea R2 nu va dezamagi poate chiar va depasi asteptarile majoritatii mai ales pe partea de multiplayer.
    Attached Images Attached Images resistance-21.jpg resistance-22.jpg resistance-23.jpg resistance-24.jpg resistance-25.jpg resistance-26.jpg resistance-27.jpg resistance-28.jpg resistance-29.jpg