Ideea cu time travel a fost folosit intr-un action RPG acum multi ani, ii zicea TIME COMMANDO, in joc esti un agent special care circula prin timp in momentele critice ale istoriei umanitatii sa rezolve anumite conflicte, foarte frumos joc. Ideea cu experimentul intr-un alt joc vechi BIOFORGE, joc in care esti luat pe nepregatite de un MadScientist si te trezesti intr-o celula aproape complet transformat, un cyborg care are amintiri, o idee deasemeni geniala.
Si da sint deacord cu Monky si cu h0stile, jocul perfect trebuie sa fie RPG open world, free to explore, sa aiba si ceva actiune in el ca sa poti intra in pielea personajului, sa poti lua decizii care sa influenteze cursul jocului si neaparat sa aiba rejucabilitate mare. Cum zicea cineva mai sus nu poti explora totul intr-un joc dintr-un singur playthrough.

Combinatia de elemnte ar fi cam urmatoarea: Fallout2+Fallout3+Mass Effect+Bioforge+Time Commando+Sanitarium+Gears of War. E oarecum aproximativa nu poti defini o ideea noua prin prisma unora deja aparute.