da, tine si de preferintele personale in materie de stil si de rabdarea fiecaruia. caterinca de umplutura e necesara pentru ca are o functie de comic relief. altfel, numarul persoanelor care ar putea citi atit ar fi fff mic. articolul este insa si informativ, doar ca se axeaza pe sistemul de lupta si pe lipsurile lui. daca ai citit cu atentie ai vazut ca tipul atinge probleme generale de game design si de marketing, are o vasta cultura de gaming si, deduc eu, sta in japonia (chiar a jucat versiunea japoneza a jocului). o alta calitate e sinceritatea tipului. la cultura si experienta lui probabil ca a vazut si a analizat multe tipuri de gameplay si cunoaste tipicul industriei japoneze ca sa zic asa.

pe de alta parte, daca vrei sa desfintezi un joc, poti sa o faci si culmea e ca poti sa o faci cu orice joc. un joc bun nu este altceva decit un joc oarecare caruia noi, cei care il jucam, ii ignoram defectele (din varii motive). nu exista joc perfect. el demonteaza jocul in bucati si ii expune defectele. vrei sa fii de acord cu el? ok! nu esti de acord cu el si acele lucruri pe care el le identifica ca defecte tie chiar iti plac....super, nothing to worry about. ce e mai grav e ca imi dau seama ca noi in general am ajuns sa preferam unele features in detrimentul altora, poate mai interesante, doar pentru ca said features ne-au tot fost bagate pe gat o groaza de ani la rand iar aceasta repetitivitate ne-a invatat cu ele. cred ca asta e cea mai grava concluzie pe care pot sa o trag din articolul asta.