Quote Originally Posted by Knowalex View Post
El e .. cu YLOD

Asta chiar ca e tare.. Stii care e faza... De ce ai ridicat produsu de la service fara sa te uiti la el inainte? Pe loc se face orice constatare. De unde stiu ei ca nu l-ai zgariat tu acasa..?
Sa fie invatatura de minte. Direct acolo verifici ce are. Daca are ceva nu il ridici. Cat despre problema de service am patit cu alte lucruri cum zici tu.. il duceam la service si ei imi ziceau ca e Ok. Si plecam acasa si era aceeasi problema. Sunt unele chestii care cred ca ii depasesc. Pune OK.. si au terminat treaba.
Ok, in primul rand care e faza cu YLOD? Chiar incerca sa-i provoace YLOD PS3-ului? Daca da, de ce (dati si link sau ceva)?

In al doilea rand cum poti sa spui ca sa-i fie invatatura de minte? Unele magazine/service-uri nu au toate facilitatile ca sa testezi un PS3 in conditii normale (iti dau cutia "sigilata" de ei, n-au tv HD, n-ai toate cablurile, unele probleme la PS3-uri nu se manifesta imediat [random freezes] etc). Nu stiu cine te-a mintit dar nu e datoria ta sa te asiguri ca merge cand o iei, e datoria lor.

Am luat de la Sigmanet un monitor, nu i-am facut test in magazin, am mers pe incredere ca mi-au zis ca daca sunt probleme, il schimba. Am ajuns acasa, pixel mort (1, care de obicei nu se schimba). Am sunat, m-am dus cu el a 2-a zi, mi-au dat altul. De atunci recomand firma in stanga si-n dreapta.

Si in ultimul rand, rog OP sa specifice numele firmei in cauza pentru binele comunitatii si sa puna si niste poze, pentru dramatism.