Nu o luati in nume de rau, dar GT5 s-ar putea sa nu fie (numai) pentru gamerii megapasionati de simulatoare, ci sa mearga putin pe trendul actual, in care developerii si publisherii vad ca adevaratele milioane de dolari nu se scot de la fanii hardcore (care-s putini daca raportam numarul lor la numarul total de gameri), ci de la gamerii mai casual. Zic asta pentru ca asta inteleg eu din comunicarea lor de pana acum:
1. Pe de o parte, pentru cei hardcore: simulare, customizari peste tot prin masina si pe la motor, nu stiu cate tipuri de eventuri, track builder etc.
2. Pe cealalta parte, pentru non-hardcore: 3D, 10000000 de masini (dintre care 80% importate din GT4, vizibil sub nivelul celor premium), karturi si alte prostioare, 1000000000 de masini.


Chestia cu "1000 de masini" ca mesaj de marketing s-ar putea sa le aduca tare multi bani, care bani sa compenseze pentru nemultumirile multora legate de cele 800 de masini standard