Single post: Desene pe foaie, digitale si lucrari 3D

  1. #17 SP
    Senior Member GeOKeR's Avatar
    Pai scheletul, adica modelarea am facut-o decat din tube, cylinder si sphere in 3ds max 9 si nu am vrut sa mai slefuiesc rotile, le-am lasat asa(le-am "slefuit" de proba si apoi m-am intors). Am vrut sa folosesc cat mai putine poligoane. Iar apoi l-am mutat in 3ds max 2009 unde am folosit ProMaterials la texturare(mental ray). Dar totusi nu mi-a iesit ok backgroundul pentru ca trebuia sa se vada un soare la orizont in functie de iluminare... M-am tot jucat cu Daylightul ala si cu orele dar decat in 2 randari mi-au iesit cat de cat cum ar fi trebuit iar restul au iesit pe fond alb dar nu stiu de ce...
    Apropo... aia e prima mea lucrare dusa la capat. Ma mai jucasem acum cateva luni bune in max 9 si am crezut ca nu ma pot descurca, mi se parea cam greu dar acu incep sa il inteleg
    Ar fi bine sa facem un topic separat 3D sau putem ramane chiar pe asta si rugam un moderator sa mai adauge ceva in titlu

    Am mai tras niste rendere pentru tun, am facut chiar si o mica animatie... desi nu sunt mutumit de ea inca. Apoi am adaugat si niste particule de fum dar nu l-am mai randat ca animatie pentru ca dura prea mult.
    Aveti link aici catre animatie : tun1000.avi
    Attached Images Attached Images tun19.jpg tun18.jpg