Quote Originally Posted by Trip View Post
Cand o sa pot copia pe iPad fisiere cu copy/paste, si cand o rula Flash, atunci poate cine stie, sau sa faca cel putin o versiune de 7". Nu ma intereseaza camera.
Fisiere poti copia linistit pe iPad (ca dealtfel pe orice alt iOS). Poti folosi iFile pt. asta (pt. ca vad ca nu stiai). Iar via PC (ca toti sunt disperati ca nu pot copia pe iPhone/iPad) poti copia pana si cu Total Commander (cu T-Pot). Sau iei una din zecile de tool-uri care iti transforma device-ul in USB stick, sau in server ftp/http via wireless... si poti accesa totul remote. Atata timp cat pe orice iOS merge VNC, FTP, SSH, RDP, Apache, etc... a te plange ca nu poti sa faci copy/paste inseamna ca n-ai habar de ce tii in mana (no offense).

Cat despre flash, hai sa fim seriosi... flashul "lite" de pe Android e o gluma. 99% din jocurile testate nu au mers (sau au facut-o cu o viteza de-mi venea sa-l arunc la gunoi)... De ce sa am Flash? Ca sa-mi mearga in reluare orice site si sa-mi sara bannerele in ochi? Thx, but no thanks!